Η Επιστολή του που λάβαμε σήμερα:

«ΦΙΛΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.

ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΕΤΕΡΙΝΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΚΟΜ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ…ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΑΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ή ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ…ΝΑ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΣΕΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 23510-95670 ΝΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΜΠΑΙΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΚΕΛΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ….athimiopoulos@hotmail.de  MIT MEINE PASSWORT…
DANKE MEINE FREUNDE THANASIS THIMIOPOULOS… DER SKLAWEN VON REGIERUNG VON ATHEN.»

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΓΙΝΑΝΕ ΕΧΘΡΟΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ Μ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΉ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ.
ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΤΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΑΛΛΑ ΠΗΡΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΜΙΑ.
ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΝΑ ΜΕ ΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΙΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΓΩ ΘΑ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΩ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΝ ΤΡΑΝΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΛΗΣΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΑΛΕΞ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΙΜΚΩΝ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ…ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ.
ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ… ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΩ.
ΜΠΟΡΩ ΕΤΣΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ: ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΑΜΑΖΟΝ… ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ,, ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΤΑΠΕΙΝΟΙ,,.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ.
Ο ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠ ΤΗ ΞΕΝΗΤΙΑ

