ΜΟΥΖΑΛΑΣ 2

Ενταση επικρατεί κατά την επίσκεψη του Γιάννη Μουζάλα στον καταυλισμό του Ελληνικού, καθώς ΛΑΘΡΟπρόσφυγες δεν τον αφήνουν να περάσει στις εγκαταστάσεις. Μάλιστα έχουν βάλει μικρά παιδιά (που φώναζαν «αλλάχ ακμπάρ» !!!)  να δημιουργήσουν ανθρώπινη αλυσίδα ώστε να αποτρέψουν τον υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής να μπει στον καταυλισμό.

 

 

Ο κ. Μουζάλας αρχικά κατάφερε να μπει για λίγα λεπτά στον καταυλισμό, αλλά ήταν τέτοια η ένταση που αμέσως βγήκε. Αυτή την ώρα συνομιλεί με τους ΛΑΘΡΟπρόσφυγες σε μία προσπάθεια να πέσουν οι τόνοι.

Σημειώνεται ότι από χθες ΛΑΘΡΟπρόσφυγες πραγματοποιούν απεργία πείνας διαμαρτυρόμενοι για τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στο Ελληνικό.


Ξυπνάτε  ρεεεεεεεεεε!!!
Στημένο είναι για να τους βάλουν στα σπίτια μας . ΞΥΠΝΑΤΕ σας δουλεύουν ψιλό γαζί οι κυνοβουλευτικοί αληταράδες  του σύριζα και των ΜΚΟ.  Πρέπει να φύγουν ΟΛΟΙ οι λαθραίοι ψευτοπρόσφυγες. Κι όσοι κουτοπόνηροι λένε να τους πάρουν στα σπίτια τους οι κατσαπλιάδες, μήπως τα σπίτια τους ρε κορόιδα δεν είναι σε ελληνικό έδαφος, να πάνε έξω απ’ τα σύνορα και να τους βάλουν και στα κρεβάτια τους να τεκνοποιήσουν!!! Ξυπνάτε μαλάκες….   Κι  αν αυτοί είναι  «παιδάκια»   τότε εγώ είμαι αστροναύτης. Τα βλέπετε τσιφτετέλληνες? Πεινάνε τάχα μου, πεθαίνουν τάχα μου, είναι αδύναμοι απ’την πείνα τάχα μου.   Στο γόνατο θα σας σφάζουν ζώα και τα παιδάκια σας θα τρώνε καθημερινό ξύλο από τα  «φτωχά»  προσφυγάκια αφού τα δικά σας τα παιδιά τα έχετε κάνει σαν αερόστατα από το φαϊ και τα μαλακισμένα των λαθρομεταναστών πάνε και γράφονται σε γυμναστήρια και μποξ.  Ε, θα έχουν για σάκο του μποξ τα παιδάκια σας, μακάκες έλληνες… 

