Αποτέλεσμα εικόνας για Φωτεινή Πιπιλή  μεθυσμένη

Πιπιλή: «Οι συνταξιούχοι είναι κακομαθημένοι»

ΦΑΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΖΕΙ…..

 

 

Έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις πούτσες η μπεκρού!!! Οι συνταξιούχοι είναι οι μόνοι που έχουν μείνει πιστοί στη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ και αυτή λέει ότι οι συνταξιούχοι είναι θαυμαστές του ΣΥΡΙΖΑ…. Μέσα στη σούρα της, δεν ξέρει τι λέει….

Ας πει κάποιος σε αυτήν την μπεκρού τσατσόγρια ότι το μισελληνικό κόμμα της μαζί με το άλλο μισελληνικό κόμμα που εδώ και 5 χρόνια συμπεθεριάσανε, το ΠΑΣΟΚ, είναι αυτοί που διόρισαν όλους αυτούς τους μούλους που σήμερα ψηφίζουν εξ ολοκλήρου τους ευεργέτες τους .Οι συνταξιούχοι ψηφίζουν οπαδικά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ αλλά και Σύριζα μιας και το μισό και βάλε ΠΑΣΟΚ μετακόμισε εκεί . Μπεκροκανάτα εσχατόγρια, η πουστοδεξιά ΝΔ δεν βγήκε από παρθενογένεση .25 χρόνια κυβερνήσατε=διορίζατε.Ο νεοδημοκράτης πρόεδρος της πουτανοδημοκρατίας σας πόσους διόρισε; Πόσους συμβασιούχους μονιμοποίησε; Όταν χάνατε μωρή πουτανόγρια το 2009 τις εκλογές πόσες χιλιάδες διορίζατε από το παράθυρο;     Έμεινα με ανοιχτό το στόμα απο την νοημοσύνη και τα επιχειρήματα της κυρίας. Οι «νοήμονες» την θέλουμε αυτοκράτειρα να καταπνίξει στο αίμα την τρισάθλια και αγράμματη πλέμπα. Σεβασμός στα ψηφίσματα του Δήμου και φυσικά ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΣ ΑΝΩ ΚΥΡΙΑ ΠΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ:

Πίνω και μεθώ οφ αμάν μέρα νύχτα τραγουδώ και το ντέρτι μου οφ αμάν στο μπουζούκι μου ξεσπώ Γένηκα μπεκρής οφ αμάν χασικλής και μερακλής γιατί όλο λες οφ αμάν κούκλα μου πως δε με θες Τα ματάκια σου οφ αμάν και τα κορδελάκια σου με τουμπάρανε οφ αμάν και με κογιονάρανε Πώς μου τα ‘φερες οφ αμάν και μου τη κατάφερες και μου το ‘σκασες οφ αμάν με το μάγκα το ‘στριψες……

ΚΙ ΟΜΩΣ,  ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΨΗΦΙΖΕ  ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ~ ΕΛΕΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΖΑΚ ΝΤΑΝΙΕΛΣ ΠΙΠΙΛΗ !!!