Καμαρώστε τον δημοσιογράφο της Αυγής!
Πετρόπουλος για το κάψιμο της ελληνικής σημαίας:  «Δεν σημαίνει τίποτα να κάψεις ένα πανί»!!!

hqdefault


 

 

Το μεγαλύτερο λάθος του ελληνικού λαού κύριοι, ήταν όταν δια της ψήφου του, έφερε στην εξουσία ένα Κόμμα, όπως ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α..
Ιδού τα αποτελέσματα κυρίες και κύριοι. Μετά εγώ είμαι φασίστας, επειδή τιμώ την Σημαία και τους αγώνες της πατρίδας μου της Ελλάδας, στο όνομα της οποίας χύθηκαν ποτάμια αίμα. Εάν θέλετε και άλλους (προοδευτικούς), συνεχίστε με αυτούς τους γραικύλους τους βρομιάρηδες της αριστεράς…

Απορώ όμως, γιατί όλοι πέφτουν από τα σύννεφα μ’ αυτά που ακούν και βλέπουν απ’την αισχρή αριστερά και τ’ ανδρείκελά της. Ετσι ήταν και έτσι είναι οι κομμουνιστές-διεθνιστές. Μισούν ότι είναι εθνικό. Εχουν μίσος και ρεμβανσισμό…γιατί πολύ απλά οι παππούδες τους έχασαν. Και όχι απλά έχασαν….αλλά τους θάψαμε ή απλά τους στείλαμε στο ανατολικό παραπέτασμα. Τώρα προσπαθούν με νύχια και με δόντια να πάρουν ρεβάνς. Αλλά να σας πούμε κάτι;;; …Έχετε βλάκα αρχηγό. Εχετε έναν καθυστερημένο . Οπως καταλάβατε ο άντρας της Περιστέρας είναι μαλοκοπίτουρας. Κι εσύ ρε τομάρι δημοσιοκάφρε της γαμημ… αυγούλας που καλύπτεσαι σε ένα ραδιοθάλαμο και λές τις βρωμιές σου, για βγές λίγο στη βόλτα να μου πεις για τη σημαία του ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ. Κι έλα να σου πω εγώ τί είδους πανί είναι τα μούτρα σου όπως θα στα φτιάξω. Παλιοπροδότη ελεεινέ και τρισάθλιε.!!!!