Αποτέλεσμα εικόνας για φορτνετ

υπάρχει πιο άθλιος πάροχος τελικά? οι αναγνώστες ρωτούν!

Πολλά τα παράπονα για τους τυχοδιώκτες της φόρτνετ (όπως και για άλλες, αλλά ετούτη σπάει τα ρεκόρ),  δημοσιεύουμε κάποια:

Αναγνώστης 1: «Εριξε μια βροχή για μια ώρα το περασμένο Σάββατο το πρωί 22 του μήνα και μου κόπηκε ιντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο στο κέντρο του Πειραιά!!! Επικοινώνησα μαζί τους μετά βασάνων και ήρθε τεχνικός την Τρίτη μεσημέρι. Συνεχίζω να μην έχω ούτε ιντερνετ αλλά ούτε και σταθερό.Το τι μπινελίκια τους έχω ρίξει δε λέγεται. Όμως αυτοί «αγρόν αγοράζουν»…Μετά 4 ημέρες σήμερα Τετάρτη μεσημέρι που σας γράφω, δεν έχει αποκατασταθεί η βλάβη. Δεν τους χρωστάω ούτε ένα ευρώ… Ας το ακούτε όσοι σκέφτεστε να πάτε σ’ αυτό το μπουρδέλο να βάλετε τηλέφωνο και ιντερνετ, αλλά κι εσείς που είστε συνδρομητές του».

Αναγνώστης 2: «Μου έχει κοπεί τηλέφωνο και ίντερνετ εδώ και 5 μέρες, η εταιρεία Forthnet αρνείται να στείλει δικό της τεχνικό, έχει λέει στείλει ΣΥΣΤΕΜΙΚΑ αίτημα στον ΟΤΕ ο οποίος δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και δεν έχουν στείλει καμία ενημέρωση σε εμένα αν και πότε θα λυθεί η βλάβη παρόλο που λένε ότι ενημερώνουν τους πελάτες τους για ανάλυση της βλάβης μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες. Έχω σκοπό να μιλήσω σε δικηγόρους για να δω αν αυτή η ψευδή δήλωση για τις 3 μέρες μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους για μήνυση.»

Αναγνώστης 3:    «ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΕΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΩ ΣΤΗ ΦΟΡΤΝΕΤ.  ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΤΙΣ 22-1-2016 ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. ΑΠ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ…ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΤΟ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΑΡΙΘΜΟ…ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ 4 ΦΑΧ ΕΧΩ ΜΗΛΗΣΗ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ. ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ…ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΙΣ 28-1 .ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΤΝΕΤ,  ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΑΦΟΥ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΑΒΑΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΑ ΦΑΧ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΤΗΛΕΙ. ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ. ΤΟ MODEM ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΕ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ. ΝΑ ΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΣΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ…»

ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ  4 :    «εξηγηστε μου σας παρακαλω γιατι αυτη η εταιρεια ειναι τοσο αθλια σε ιντερνετ ? γιατι καθε μερα το ιντερνετ σταματαει να λειτουργει σε μια σημαντικη στιγμη ? δεν μπορει να φτοιαχτει απο το προβλημα ? εχω ευχηθει αυτη η εταιρεια να παρει φωτια πολλες φορες».

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ  5 :    «Περιμένω από τις 5  Αυγούστου 2016 εως σήμερα 27 Σεπτεμβρίου 2016 για την μεταφορά της τηλεφωνικής σύνδεσης από την Δροσιά Αττικής στο Δίλοφο Βάρης Αττικής. Δεν γνωρίζω πως να καταγγείλω την άθλια υπηρεσία που λέγεται Φόρτνετ. Σήμερα δε μετά από 5,5 λεπτά αναμονή, μια τυπική ενημέρωση, μου δήλωσαν ότι με συνδέουν με το Τεχνικό τμήμα και με ….γείωσαν !!!!!!!!!!!!!!!
Το ίδιο συνέβη και την δεύτερη, αλλά και την τρίτη φορά που τηλεφώνησα:  η συνδιάλεξη διεκόπη μετά το πέρας της αναμονής.»


 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ – ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΠΑΛΙΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ – ΟΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.   

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.